Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, februari 17, 2006

Straatschoffie

Iedereen heeft wel eens van die momenten, waarop je hoopt dat niemand je ziet, omdat je zo ongelooflijk lomp loopt te doen.

Ik had net zo'n momentje. Ik dacht, ik ga even een melkje halen bij het benzinestation - aan de overkant van het kantoor - en ga dan even een blokje om voor wat frisse lucht in den kop.

Nou... dat liep een beetje anders af. Ik zwikte mijn enkel en dacht nog: 'Ik ga vallen.' En hup, daar lag Zakkie...

Nu ben ik een straatschoffie met een pleister op mijn knie en een prachtige schaafwond op mijn linkerscheenbeen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown