Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 30, 2004

Keevie & Ik

Boris in de auto

Keevie & Ik hebben Boris in de auto... Iedere dag rijd hij met ons mee naar mijn werk en daarna weer naar huis of naar welke bestemming dan ook. Voorlopig laat ik hem nog niet gaan en zit hij mij best in de auto. Dat is ook Keevie's mening en zo scheuren Keevie & Ik met Boris door Nederland.

Wie is er al jaloers?

Trouwens, ik denk toch echt niet dat ik de enige ben die met Boris rondscheurt, want zijn cd is overal te koop... is het eurokwartje gevallen? Goed zo. Ik had namelijk de Idols-liedjes van Boris van de Idols website gehaald en eindelijk is het mij gelukt deze op cd te zetten. Daarna heb ik deze nummers samen met die van zijn album op een bandje geknald en daarmee rijden we nu door Nederland.
Dus heb ik lekker Boris in de auto... das best wel leuk rijden moet ik zeggen. En Keevie doet het er ook goed op.

I've been watching you boy, and I like what I see, can I come home with you boy, You are making me feel, Like O my God is this real, Could I be your special Girlfriend?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown