Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 07, 2004

Pop, pop, pop, popperdepop-pop-pop

Pop-up flow

Hebben we thuis een draadloze netwerkverbinding met meerdere computers, zodat ik met mijn laptopje lekker kan Internetten... krijg ik op mijn laptopje last van een heuse aanval van pop-up menu's en vensters die de server niet kunnen vinden.

Laptop gescand... bugs en adware verwijderd... kon ik weer lekker Internetten.

Wil ik een stukje op mijn weblog posten afgelopen maandag... weer een pop-up flow van meer dan 20 vensters.

Popblockers gedownload... nu ben ik eindelijk ongewenst venstervrij. Dat kan ook niet anders. Ik heb namelijk de Popswatter van Smileycentral, de Adblocker van Comet Cursor én de MSN Toolbar Popupkiller. Wie nu nog durft up te poppen krijgt er meteen van drie kanten er van langs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown