Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juli 04, 2004

Drie hoeraatjes

Lang leve de computer

Ik meen het. Lang leve de computer, de elektronische snelweg, de MSN instant messenger, E-mail en het Internet. Zonder al die dingen zou ik bijvoorbeeld geen contact kunnen hebben met mijn Italiaanse, Turkse en Schotse Language Exchangers, had ik veel minder snel contact met mijn neef, had ik geen vriendinnetjes op afstand gekregen, omdat wij bepaalde zangers of voetballers leuk vinden, kon ik niet lekker mailen met mijn saxofoonmaatje... en had ik geen research kunnen doen voor mijn artikelen en eigen verhalen en stukken.
Hiep hiep hoera!



Maar zouden alle 'lieverds' die virusjes en geheime documentjes op je computer plaatsen, alsjeblieft een andere hobby willen zoeken? Dankzij een vervelend verstopt file-tje kon ik namelijk niet lekker Internetten, E-mailen, MSN-en en wat nog meer. Ja, jullie lezen het goed, daarom was ik een tijdje niet bereikbaar. Maar dankzij een paar helpende handen en wat goede software kan ik weer helemaal online!
Hieperdepiep HOERA!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown