Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juli 11, 2004

Keevie & Ik

Nog een dagje Dolfinarium

De vorige keer dat Keevie & Ik naar het Dolfinarium in Harderwijk gingen, stonden we erg lang in de file, deze keer niet. Ik ging vanuit mijn werk (dat ligt zeg maar halverwege tussen het Dolfinarium en mijn huis) naar de dolfijntjes. De zon scheen, af en toe wat regen, maar ach wat geeft dat?

Gewapend met mijn fotocamera was ik van plan om in ieder geval foto's te maken van de haaitjes in het roggenrif. Ik hoop dat ze zijn gelukt. En ik heb foto's bij de Koepelshow gemaakt. Dat was nog heel ontroerend: er werd een Tribute aan de Orka Gudrun gedaan (die is overleden in 1996 in Florida). Onder het instrumentale 'I will always love you' waren er beelden van de orka te zien op het scherm, was er een grote orka op het decor geprojecteerd en danstte de trainer met de dolfijnen. En ik pinkte een traantje weg...

Waarvan ik helemaal hoop dat ze zijn gelukt, zijn de foto's die ik in het restaurant van de Lagune heb gemaakt. Ik wilde een foto maken van een dolfijn die met zijn hoepeltje om zijn buikvin zwom, maar dat lukte niet. Voordat ik had aangelegd, was hij al weg.
Maar waar ik wel foto's van heb gemaakt, is van de dolfijnentrainer die beneden in het restaurant kwam staan om wat leuks met de dolfijntjes in de winterbaai te doen. Hij zette een ring (ik denk met sonargeluid) tegen het dikke glas, sprak met zijn collega aan de oppervlakte dat ze een dolfijn (of later meerdere) kon sturen en ving de dolfijnen met het geluid bij het raam op. Als ze hem gehoord hadden, kwamen er luchtbellen uit hun spuitgat.
Ik heb van alles geklikt... er zullen er heus wel een paar goed gelukt zijn!

Daarna heb ik ook Keevie nog even op de foto gezet, met uitzicht op het IJsselmeer...
Dat was weer een mooi dagje... binnenkort ga ik weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown