Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, mei 18, 2004

Ode aan de zon

Zonneschijn

Aan de hemel schijnt de zon
Met al haar kracht in stralen
Daalt zij naar de aarde
Daalt zij op mijn lichaam neer

Aan de hemel schijnt de zon
Ze straalt met al haar krachten
Straalt zij op de planten
Straalt zij op mijn lichaam neer

Aan de hemel schijnt de zon
Ze probeert alles te verwarmen
Alles op de aarde hier
Maar mijn hart verwarmt niet meer

Aan de hemel schijnt de zon
Ze maakt mij vrolijk met haar licht
Langzaam ga ik ontdooien
Langzaam warmt mijn lichaam weer

Aan de hemel schijnt de zon
Met al haar kracht in stralen
Daalt zij naar de aarde
Daalt zij op mijn lichaam neer

Aan de hemel schijnt de zon
Zij laat mij langzaam stralen
Stralen zal ik, net als zij
Ook al doet het soms nog zeer

Aan de hemel schijnt de zon
Zij laat mij langzaam stralen
Haar warmte geeft mij nieuwe kracht
Langzaam straal ik zelf ook weer
© Berry de Nijs, 18 mei 2004

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown