Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 03, 2004

Woordenschat

Netwerken

Net werken, Netwerk of Netwerken... Wanneer je net werkt, dan werk je netjes of je net werkt... eh... snap je het nog?
Bij een netwerk kun je denken aan een netwerk van Internet, mensen of collega's... en bij netwerken hoor ik iemand al roepen: 'Dan ga je mensen polsen en met iedereen babbelen om je product aan de man te brengen of subsidie te krijgen.' Diegene heeft zeker net als ik op CMV gezeten en Educatieve Media gestudeerd.
Netwerken zijn ook meerdere netwerken of inderdaad dat je met mensen netwerkt...
Waarom ik het hier over een netwerk heb? Papa en ik hebben sinds kort vier computers op een Homenetwork gezet en nu kan ik met mijn Laptop internetten via de modem op de server computer...

Jaja... zo'n net netwerk is heel goed om een beetje te netwerken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown