Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, mei 15, 2004

Restyling

Nieuwe items

Keevie & Ik proberen beide wat nieuwe dingen te doen. Zo heeft hij nieuwe kappen... glimmend en wel... en heb ik al weer een tijdje (in september wordt het een jaar) nieuw haar...

Aangezien de mode en de trends ook aan verandering onderhevig zijn, moet ons blogje er ook maar eens aan geloven en wat nieuwe dingetjes krijgen. Een klein beetje restylen, dus.

Nieuw is bijvoorbeeld de interne zoekmachine: werkt heel makkelijk, typ gewoon iets in en klik op zoeken.

Binnenkort komt er een nieuw archiefje bij genaamd Pascal Bosschaart. Aangezien hij naar Feyenoord gaat, kan ik zijn postjes niet meer onder FC Utrecht kwijt... Dus: alles over Pascal ná de zomerstop onder een eigen kopje.

En dan zijn er nog de fotootjes aan het einde van mijn blog. De foto's zijn links naar stukjes die ik bij jullie extra onder de aandacht wil brengen. Het is dus zeg maar een geïllustreerd archiefje...

Dus: even zoeken misschien, maar alles is terug te vinden! Vergeet niet wat leuks achter te laten in mijn gastenboek of een leuke discussie te starten in het forum!

Liefs, Keevie & Ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown