Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, maart 01, 2003

Keevie & Ik

Wassen!

Ken je dat: de zon gaat weer schijnen en het eerste waaraan je je ergert is het feit dat je auto niet zo staat te glimmen als anders? Dat je al rijdend ziet dat er vegen op de ramen zitten van stof en pekel? Dat je ruitenwissersproeier en de ruitenwissers wel je gezichtsveld, maar niet de hele voorruit reinigen? Ja? Zou je dan niet, net als ik, op zaterdag je auto wassen? Keevie is echt aan een poetsbeurt toe. En met hem naar een wasstraat ga ik niet meer. Alleen uit pure noodzaak. Sommige mensen vinden het dé ideale oplossing voor hun vuile vierwielers (of driewielers, ook al zie je die niet vaak meer). Maar ik behoor bij de categorie mensen die lekker met emmertjes gaan lopen slepen, of de tuinslang uitrolt om de auto, in mijn geval de Kever, zelf lekker onder handen te nemen. Weet ik tenminste dat hij écht goed schoon wordt. En hee: ik vind het leuk om te doen. Wie mij nu gaat mailen of ik ook zijn/ haar auto kom wassen, heeft het mis. Dus kom op, pak die emmers, zemenlappen en trekkertjes en ga lekker ouderwets aan de slag. Zijn de autootjes na de winter ook weer blinkend klaar voor de lente.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown