Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 10, 2003

Voor oma

Lieve Oma

Je bent de sterkste vrouw op aarde
Met wijze lessen, vol van waarde
Mijn lieve oma, sterke vrouw
Weet je wel hoeveel ik van je hou?
En dat je in mijn hart toch bij mij bent?
Zodat je van mijn leven alles kent
En zo nooit vergeten wordt door mij
Ik put sterkte uit jouw kracht, dat maakt me blij
Lieve oma, ik zeg geen 'dag', ook geen 'vaarwel'
Want al schijnt de zon, of druipt het van regen
Wij komen elkaar toch echt wel weer tegen

Oma Vuurtje, rust zacht...
4 augustus 1927 - 10 maart 2003


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown