Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 19, 2003

Triest & Vrolijk

Blij!

Hoewel de laatste dagen een beetje triest zijn geweest, zijn er gelukkig veel dingen die mij ook blij hebben gemaakt.
Zoals:

- een lief kaartje van mijn collega's
- lieve smsjes, mailtjes en telefoontjes van vrienden en collega's
- een lekker liedje op de radio (Blue met Elton John, Kelly Rowland, Christina's Beautiful en Jamai bijvoorbeeld)
- rondscheuren met Keevie
- cdtjes draaien (vooral Josh, Tom en Elvis)
- het kijken van een leuke film (Elvis, Danny Kaye, Blues Bros, Harry Potter)
- het kijken van een mooi concert (Tom, Elvis. Bruce)
- foto's inplakken (ook van mijn oma, of juist van mijn oma)
- foto's en afbeeldingen bekijken (dolfijnen, walvissen, dagje Efteling)
- met de hondjes wandelen
- een boek lezen
- een verhaal of gedicht schrijven
- een leuke Ukiuki bekijken (deze maakt mijn broer, that reminds me: vanaf morgen weer drie dagen braderie in Delft, winkelcentrum Hovenpassage)
- en noem maar op

Het zijn echt de kleine dingen die het hem doen... Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown