Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, maart 09, 2003

Idols 2003

Jamai Idol 2003

Jamai is the bestHè hè. Ik heb eindelijk weer eens een beetje verstand van muziek. Althans, door het publiek ook erkend verstand van muziek. Ik scheen het namelijk niet te weten voor het Nationale Songfestival. Ik scheen het ook al weken niet te weten wat Idols aanging. Ik bedoel, wat wist ik er nu van dat ik vond dat Jim niet goed genoeg was met zijn monotone stem en Hind en Dewi daar de dupe van werden? Geen verstand van muziek toch? Maar ha: gisteren kreeg ik dan eindelijk gelijk. Mijn favoriet werd ook de winnaar. En hoe! Drie spetterende optredens, waarbij het laatste nummer helemaal lekker blijft hangen. Vooral als knaloptreden! Jamai, gefeliciteerd mijn jongen! Goed gedaan enne: knap dat je zo goed kon zingen, terwijl je zo emotioneel was! Hartstikke te gek!
Wie nog even wil zien en horen hoe goed Jamai was, kijkt op de site van Idols.
Meer over Jamai kun je ook lezen op zijn website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown