Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 10, 2003

Klein maar groots

Tekentjes

Ik geloof in tekentjes
In subtiele van de natuur
Zo geloof ik in een regenboog
Een vogelfluitje ieder uur
Een walvis die springt al uit de zee
In zonnestralen uit een wolkendek
Die dalen neer op aarde
Of vind je dat een beetje gek?
Een voorjaarsplantje in de tuin
Liet vandaag al bloempjes zien
De lievelingsplant van oma
Het zijn er al een stuk of tien
Ik geloof in tekentjes
Al zijn ze nog zo klein
Maar de nieuwe bloempjes
Dat mag toch wel een teken zijn...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown