Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, maart 14, 2003

Tulpen

Geen toeval...

Mijn oma houdt (ik weiger om in de verleden tijd over haar te spreken) van bossen bonte tulpen. En ze zijn op zijn allermooist als ze helemaal open zijn en uitgebloeid raken. Tijdens het wiegenlied gisteren gingen alle bonte tulpen in het bloemstuk open. Helemaal. Alsof oma nog lang niet uitgebloeid is, of juist nu aan het bloeien is. Maar het kon nooit en te nimmer toeval zijn...


Mijn dank aan allen die mij en ons steunen en gesteund hebben de afgelopen tijd en in de tijd die nog gaat komen. You know who you are... Heel veel liefs, Berry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown