Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 13, 2002

Geen reservelampjes

Script+: Een prachtzin!

Morgenochtend heb ik de laatste bijeenkomst van het derde jaar bij Script+. Toch altijd weer spannend, maar vooral heel erg leuk.
Ik las zojuist de laatste verhalen en een zin bleef mij bij. Marijke Bokslag is de schrijfster van deze zin en ik vind hem prachtig. Vandaar dat ik hem een ereplaatsje op mijn weblog wilde geven. Het gaat om een schoonvader die zijn schoonzoon nog wat wijsheid en vaderlijke bezorgdheid mee wil geven op de trouwdag van zijn dochter:

Engeltjes moeten kunnen vliegen.
Ik wil dat de pretlichtjes in haar ogen altijd blijven branden, want reservelampjes zijn er niet!


Prachtig Marijke...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown