Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, december 18, 2002

Lekker vrij

Vakantie!

Zo, daar ben ik aan toe zeg. Vanmiddag om 17:00 uur sluit ik mijn computer af en dan heb ik heerlijk vakantie! Sorry ik moest het even kwijt. Heb zo’n zin in een aantal dagen (lees: twee en een halve week) voor mijzelf alleen! Jaja, kan ik eindelijk verder aan mijn boek, en andere boeken lezen. En verhaaltjes op mijn weblog schrijven natuurlijk! Kerst vieren, Oud & Nieuw vieren, en dan… dan ga ik in het Nieuwe jaar wel weer verder met werk. Dus aan mijn collega’s: fijne kerstdagen, een gelukkig nieuwjaar en tot 2003!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown