Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, december 09, 2002

Ik zou je in een doosje willen doen

Koesteren...

Soms ontmoet je mensen, die zijn oprecht en trouw
Die durven ook te zeggen, de woorden 'ik hou van jou'
Soms zijn er van die momenten, die je koesteren doet
En die je vreugde geven, wanneer je huilen moet
Soms zijn dat van die dingen, ze zijn soms maar heel klein
Heel klein, heel kort, heel vluchtig, maar heel ontzettend fijn
Soms weet je niet van tevoren, of je 'n moment bewaren moet
En heel erg soms weet je dat juist wel, dan weet je dat heel erg goed
Dan moet je koesteren met heel je hart, wat je in handen hebt
Omdat het leven vluchtig is, en van moment naar moment zapt
Je weet namelijk niet, wanneer je in het heden staat
Wanneer dat moment in ene naar het verleden gaat
Wat is toekomst? Wat is ruimte en de tijd?
Voor je het weet ben je dat kleine fijne kwijt
Koester ieder moment van liefde, met heel je hart, al is het klein
Dat is mijn boodschap, want je weet niet wanneer die momenten weer verdwenen zijn...


Keep whispering your heart dreams: you never know when your angel is listening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown