Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 13, 2002

Niet meer draaien - alhoewel...

Verschrikkelijke Kerstplaten top tien

Op Radio 2 hebben ze altijd leuke acties. Zo kun je stemmen voor de Top 2000 (de 2000 beste platen allertijden, non stop uitgezonden) maar bij Hans Schiffers kon men de top tien meest verschrikkelijke Kerstplaten samenstellen. De uitslag is te lezen op de site van Schiffers.fm. Maar ach, ook hier:

Dit zijn de platen die de luisteraars van Radio 2 liever verbannen naar de residentie van de Kerstman op de Noordpool:
1: Last Christmas - Wham
2: Eenzame Kerst - André Hazes
3: All I want for X-mas – Mariah Carey
4: Driving home for christmas - Chris Rea
5: I'm dreaming of a white christmas - Bing Crosby
6: Do they know its christmas time - Band Aid
7: Flappie – Youp van ’t Hek
8: Happy X-Mas – Lennon
9: Happy X-Mas – Vanessa
10: Stop the Cavelry – Jona Lewie


Voor mij had nummer 10 op 1 mogen staan... Maar ja, ik vind het zo'n vreselijk nummer dat ik niet eens de titel kan onthouden. Trouwens, mensen van Radio 2, betekent dit meteen dat jullie deze nummers niet meer gaan draaien? Of is dat wishful thinking?

Hoewel sommige nummers onmisbaar zijn voor een vrolijk kerstfeest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown