Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, oktober 30, 2002

Of toch niet?

Van je collega’s moet je het maar hebben…

Iedereen kent het gezegde: van je collega’s moet je het maar hebben. En inderdaad, het is weer eens zo’n gezegde die je kunt categoriseren onder: ‘het is een waarheid als een koe’. Een paar voorbeelden:

Of: Ze noemen je Kneiertje, omdat je zo vaak knoeit, maar dat is op z’n Utrechts kneien
Of: Je krijgt de bijnaam Cruella, omdat je na een wandeling in het bos met een licht gewonde collega terugkomt
Of: Omdat je veel SMSjes krijgt tijdens de pauze, sta je volgens je collega onder Elektronisch huisarrest
Of: Een collega duwt een digitale camera in je gezicht, terwijl je dat niet leuk vindt
Of: Je bent in ene de seksredacteur omdat je toevallig een aantal artikelen over anticonceptie moet schrijven
Of: Je wordt tijdens een boswandeling door een collega bijna in het water geduwd, waardoor je heel hard moet gillen
Of: Je collega’s vragen bijna dagelijks hoe het met dé vloer gaat
Of: Ze zeggen gewoon dat ze tegen je Kevertje aangereden zijn, terwijl dat niet waar is
Of: Vul zelf maar in, ik ben benieuwd wat jij van je collega’s moet hebben…

Niet al deze voorbeelden slaan op mij, maar ook op mijn collega’s. Maar om privacy redenen noem ik geen namen. Ik kijk wel uit, want anders ben ik bang dat enkele van mijn collega’s…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown