Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 17, 2002

It's up to you...

New York: A city so great they named it twice!

Morgenochtend komt mijn vader weer terug uit New York. Hij moest er naar toe voor zijn werk en heeft dus weinig gezien. Maar mijn broerlief die met hem meeging des te meer. Ik kan niet wachten op de foto's en de film!
Al zingend (Start spreading the news, We're leaving today) verlieten ze maandag ons kouwe kikkerlandje om daar aan te komen in de regen. Het was gelijk feest: 14 oktober is namelijk Columbus Day in Amerika. En iedere avond lopen ze terug naar het hotel over Broadway (I'm gonna wake-up in the city that never sleeps!).
Gelukkig is alles goed gegaan (If I can make it there, I can make it anywhere) en stappen ze vanmiddag op 14.00 New Yorkse tijd weer op het vliegtuig.
Dat is wel gek, want voor mij komen ze morgenochtend pas thuis, terwijl het voor hun vandaag vertrekdag is.

Nou, maar alvast een goede reis! En tot morgenochtend!

It was up to you, New York
New York!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown