Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, oktober 26, 2002

Woordeloos

Geen woorden voor...

Soms zie ik iets op het nieuws
Daar heb ik gewoon geen woorden voor
De meest vreselijke dingen
Maar de aarde draait gewoon door:
Een gijzeling in een theater
Een jongen doodgetrapt op straat
Een sluipschutter in een stad
Dan weet ik mij echt geen raad
Dode zeehonden op een rij
Een man hangend aan een walvis
Een oorlog die niet stopt
Kan iemand mij zeggen waar het goed voor is?
Is er een reden, voor die dingen
Die ik absoluut niet horen wil
En het enige dat ik dan voel
Is het opkomen van een harde gil
Wat zou ik nu kunnen doen?
Ik zou graag heel hard gillen:
'Hou toch allemaal eens op
Met elkaar levend te villen!'
Zou er geluisterd worden?
Naar een meisje, heel alleen
Als we nu eens met zijn allen schreeuwen
Dan kunnen ze niet om ons heen
Ik schenk wat aandacht
Aan datgene wat ik voel
Begrijp jij een beetje nu
Wat ik daarmee bedoel
Soms hoor, zie of voel ik dingen
Daar heb ik dan geen woorden voor
Maar gelukkig bestaat deze wereld
Uit veel meer goede dingen, hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown