Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 25, 2002

Keevie & Ik

BosKever

Keevie staat vandaag in het bos
Want de straat die wordt betegeld
En dus kan hij niet voor de deur
Dat vind ik niet zo mooi geregeld

Keevie staat daar in de berm
Met twee wieltjes op het asfalt
Keevie staat onder twee bomen
Waar soms een blaadje afvalt

Keevie staat daar tot drie uur
Dan ga ik hem heel gauw halen
Want dat ik hem daar heb geparkeerd
Daar zit ik echt wel van te balen

Keevie staat helemaal vooraan
Vooraan in de geparkeerde rij
Hij staat gelukkig niet alleen
Maar met andere autootjes erbij

Keevie staat vandaag in het bos
Ik zal straks niet gaan dralen
Want als de klok drie uren slaat
Ga ik hem heel snel halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown