Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, september 16, 2002

Keevie & Ik

Keverland

De garage voor Keverlievend Nederland is voor mij Keverland in Pijnacker. Goede monteurs, met liefde voor de VW Kevers. Alle onderdelen op voorraad en een hele goede service! Zondag mag Keevie er weer naar toe. Zet ik hem er 's avonds neer, zodat hij maandagochtend aan de beurt is voor de kleine servicebeurt. Nu is Keevie het niet gewend om buiten te staan: hij staat normaal in een garage, maar voor een keertje is dat niet zo erg. En maandagmiddag kan ik hem dan weer ophalen! En dan is hij weer helemaal geolied, bekeken en veilig om de winter in te gaan. Gelukkig maar, want vanmorgen hing er al mist en als het straks gaat vriezen of sneeuwen, wil ik toch wel helemaal voorbereid zijn. En bij de monteurs van Keverland is hij tenminste in goede handen!

B'Day Countdown