Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, september 06, 2002

Onschuldig ?!

Not Guilty!?

Mijn eigen Neef vertrouwt mij niet meer. Sinds mijn broer vorig jaar besloot een moordspel te kopen (The Duke's Descent) en te spelen met ons. Het was heel gaaf: iedereen krijgt een rol en een rollenboekje. Op een bandje krijg je te horen wat er gebeurt is. En dan maar raden wie de moordenaar is. Het allerleukste is vooral dat je erg achterdochtig wordt naar elkaar toe. En: wat zal diegene nu weer zeggen over mij! Uiteraard was ik die keer degene die de Graaf vermoord had. En dat terwijl ik gewoon zijn juwelen wilde hebben! Maar sinds die keer, vertrouwt hij mij niet meer. De tweede keer dat we zo'n spel (Archeologically speaking: It's the Pits) speelde was het bij mijn neef. Toen had ik het gelukkig niet gedaan. Het was wel net zo gaaf: iedereen was weer verkleed! En wat ga ik doen om mijn verjaardag in stijl met vriendjes en vriendinnetjes te vieren? How to Host a Murder. Juist. En dit keer wordt het een glitterfestijn in de disco Flunkytown. De heetste disco van New York in de seventies. De naam van deze moordepisode? Saturday Night Clever! Dus pak je plateauzolen en laat die wijde pijpen maar wapperen: it's time to host a murder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown