Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 19, 2002

Keevie & Ik

Flirten in de File

Ik las op Internet dat flirten goed is voor je. Het maken van oogcontact met iemand die je leuk vind geeft een prikkel in dat deel van de hersenen dat te maken heeft met het beloningsgevoel.

Bewust even lachen of kijken naar mensen die je leuk vindt, geeft je leven weer die frisse en enthousiasmerende oppepper die je nodig had. Flirten geeft nog meer energie en voert de geestdrift op naar grotere hoogten. Het is wel belangrijk even te wachten tot de ander ook terugkijkt anders gaat het effect verloren. Zorg ervoor dat je een paar keer per dag mensen die op jou plezierig en aardig overkomen even aankijkt. Dat geeft een gevoel van waardering, stimulans en tevredenheid voor jou en die ander.

En het is waar. Nu wordt er sowieso veel naar Keevie en mij gekeken. Tja, dat is natuurlijk niet zo gek, want Keevie is een hele mooi Kever en zo vaak zie je ze niet rijden. Vaak is het echt dat je helemaal bekeken wordt: eerst van achter, dan langsaf, langzaam rijden zodat ik er langs moet en dan mee oprijden om nog even goed te kijken. Als iemand Keevie mooi vind, dan geeft dat mij ook al een kick. Laat staan als er dan ook een knipoog voor mij inzit! Mooi meegenomen als het dan ook nog eens een leuke knul is. Geeft echt een lekker gevoel! Dus als je op een saaie middag naar huis rijdt in de file, kijk dan maar lekker om je heen en deel eens een knipoog uit. Geheid dat je veel vrolijker die file accepteert!

B'Day Countdown