Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, september 01, 2002

Feestvarken

Happy Birthday to me!

Vanmorgen was ik al vroeg op. Want ik ben jarig. Ik denk dat ik het antwoord op mijn vragen nu wel gevonden heb (zie stukje hieronder). Verjaardagen, visite, dat er voor je gezongen wordt et cetera staan gelijk aan lekker kinderlijk doen. Je bent immers jarig. En wat die cadeautjes betreft: ja daar was ik zeker nieuwsgierig naar. Maar ik hoefde niet lang te wachten op mijn ontbijtje op bed, omringd door iedereen en de hondjes cadeautjes uitpakken. Heerlijk. Jammer dat het alweer voorbij is, maar nu kan ik tenminste van mijn cadeautjes gaan genieten! Happy Birthday to me, straks lekker slapen en dan morgen maar eens in de koelkast kijken wat er nog allemaal over is van al dat lekkers van vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown