Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, september 19, 2002

Henks UkiUkies

Ukiuki’s

Mijn broer maakt Ukiuki’s (spreek ui: oekie-joekies). Dit zijn kleine geluksdraakjes in allerlei kleuren en vormen. Zo zijn er liefdesukiuki’s, geslaagdeukiuki’s, sportendeukiuki’s en uki’s met gelukssteentjes (echte mineralen en halfedelstenen die bij je sterrenbeeld horen of speciale functies stimuleren: zonnesteen helpt bijvoorbeeld bij duizeligheid en lapis lazuli tegen nachtmerries). Morgen staan we er weer mee op de markt. In Maarssen op het Bisonspoor. Het is altijd leuk om mensen blij te maken met een praatje, een cadeautje of gewoon iets voor zichzelf. En op onze kraam kun je vele leuke cadeautjes voor jezelf en voor anderen vinden. Mijn broer maakt ze allemaal met de hand, er komt geen malletje aan te pas. Toch fijn zo’n broer die mooie dingen maakt. En ik heb écht zin in morgen!

Er bestaat nog geen ukiuki site, maar belangstellenden kunnen wel een e-mail sturen aan Henk: ukiuki@dolfijn.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown