Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, februari 11, 2015

I got a Nikon camera, I love to take a photograph...

Ik luister heel graag naar ouwe muziek. Nu heb ik via de TuneIn Radio app een Amerikaanse muziekzender gevonden die alleen maar jaren 70 muziek draait. Heerlijk! Geen geouwehoer, alleen mooie muziek. Dat werkt pas lekker en zonder al te veel afleiding. Deze zender heeft me eigenlijk geobsedeerd met het nummer Kodachrome van Paul Simon. Een heerlijk nummer waarin hij een ode brengt aan zijn Nikon camera waar hij zo graag foto's mee maakt. Waar komt mijn obsessie dan vandaan? Nou, laat ik nu ook een Nikon camera hebben en graag foto's maken :D Enne, soms maak ik zo ook graag monochroom, in zwart-wit dus.


Lynx, DierenPark Amersfoort, 30.01.2015


Kodachrome Live, met Art Garfunkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown