Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, februari 08, 2015

Foto van de Maand Januari 2015

Hapy New Year! Okay het is alweer een tijdje 2015, maar dit is wel de eerste keer dat ik in het nieuwe jaar een Foto van de Maand ga plaatsen. Januari was een beetje een gekke maand. Het was een maand waarin er ineens heel veel nieuwe leuke opdrachten mijn kant op kwamen (ben ik ook supertrots op). Het is ook de maand waarin ik flinke griep met een beetje migraine voor mijn kiezen kreeg en na absoluut mezelf vooruit gesleept te hebben omdat al mijn energie op was, erachter te komen dat mijn vitamine D weer heel laag was. Gelukkig gaat dat dankzij een 100.000 eenheden kuur weer helemaal de goede kant op. Januari was ook de maand van voorzichtige sneeuwbuien, lekkere dierentuinuitjes en prachtige reportages die ik als Writing Berries kon maken. Zie hiervoor ook de links onder de foto’s. Januari is misschien voorbij, maar de foto’s vertellen het verhaal!

13 januari: Vakdag van de Vakantiebeurs
Even op bezoek bij de Douane


Vakantiebeurs 2015:
Je zou zweren dat je er al was


14 januari: Vrouwtje… ik wil heel graag een tomaatje


16 januari: Vakantiebeurs deel 2: genieten van de ambiance


Vakantiebeurs 2015:
Proef de echte vakantiesfeer


20 januari: helemaal zelf geschilderd!


22 januari: even genieten van een knuffelende Tonga & Sabari in DierenPark Amersfoort


23 januari: voor een reportage naar Stichting Leeuw


Stichting Leeuw:
van opvang tot vrijlating en alles wat er tussen zit


24 januari: SNEEUW! Genieten met Sammie


24 januari: mijn nieuwe ‘tattoo’: gewoon make-up en glitters van La Dot!


27 januari: Shadows of Brimstone, wat een griezels zitten er in de mijn


29 januari: SNEEUW! Ook ’s avonds is het mooi


30 januari: SNEEUW! Sammie wordt er helemaal een blije geit van


30 januari: Tijgertje in de sneeuw in DierenPark Amersfoort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown