Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, februari 05, 2015

Throwback Thursday: Bergen sneeuw

Buiten ligt er een laagje sneeuw en Sammie en ik genieten daar ontzettend van. Maar iedere keer dat ik een klein laagje sneeuw zie, denk ik toch altijd onwillekeurig terug aan de laatste keer dat we op skivakantie waren. In Oostenrijk - vraag me niet waar precies, want dat weet ik niet meer - lagen er bergen sneeuw. En nee, geen bergen vol sneeuw, bergen VAN sneeuw. Het was er prachtig, vooral om tussen de sneeuwwallen door te lopen. Ook voor ons vakantiehuis lag een wal van sneeuw, daar maakte ik onderstaande foto. Ik heb deze foto lang niet teruggezien, maar hij is wel heel speciaal voor mij. Helemaal in deze maand. ♥ Achter deze sneeuwwal zitten namelijk papa, mama en Benji verstopt, maar ik had ze stiekem toch gezien. ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown