Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 29, 2015

Throwback Thursday: Keevie & Ik

Dit blog ben ik ooit begonnen om twee redenen: 1 omdat het me heel erg leuk leek om de dingen die mij bezig houden te delen op een soort van online dagboek (aangestoken door een collegaatje) en 2 omdat ik met mijn VW Kevertje heel wat meemaakte. Zowel leuk als minder leuk (lees: pech onderweg). Vandaar ook de naam Keevie & Ik en andere verhalen. Keevie heb ik met pijn in hart verkocht, omdat ik zijn onderhoud niet kon betalen en er moest best veel aan hem gebeuren. Missen doe ik hem zeker. Gelukkig heb ik veel herinneringen aan en foto's van me Keevie, zoals deze uit april 2005, toen Nederland werd getrakteerd op een heerlijk pak sneeuw. De foto is overigens niet gephotoshopt, de koplampjes zagen er echt zo uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown