Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 15, 2015

Writing Berries: Vakantiebeurs 2015: Je zou zweren dat je er al was...

Afgelopen dinsdag mocht ik naar de Vakdag van de Vakantiebeurs, hoewel ik - jammer genoeg - mijn Camping by Night sleutelhanger in het vakantiegedruis ben verloren, ben ik wel thuis gekomen met heel veel leuke informatie. Voornamelijk over Safari reizen. Benieuwd? Volg de link en je leest er alles over.

Writing Berries: Vakantiebeurs 2015: Je zou zweren dat je er al was...
Wanneer je de Jaarbeurs inloopt om de Vakantiebeurs te gaan bezoeken, waan je je direct op Schiphol. Via poortjes en afzettingen word je naar de balie geleid waar je met je ‘boarding pass’ kunt inchecken. Aan de hoeveelheid trolleys, koffertjes en mensen met camera’s om je heen, heb je echt het idee met vakantiegangers in de rij te staan. Dat is natuurlijk een perfect begin van de Vakantiebeurs, die dit jaar als thema ‘Je zou zweren dat je er al was’ heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown