Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, januari 08, 2015

Throwback Thursday

29 december 2009: bakken vol sneeuw viel er uit de lucht. En Bassie vond het heerlijk om met Baassie sleetje te rijden. Al genoot Bas ook zeker van de sneeuw zelf. Als een dartelende jonge hond (en in 2009 was hij toch al 14 jaar) sprong en speelde hij in het witte, koude goedje. Maar sleetje rijden... ja, dat vond hij ook wel best. Omdat ik stiekem hoop dat we deze winter alsnog getrakteerd gaan worden op een witte deken zodat ik er met Sammie in kan spelen, draag ik deze Throwback Thursday op aan dit prachtige moment...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown