Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, januari 27, 2015

Bijzonder dagje bij Stichting Leeuw

Mijn werk kan soms zo bijzonder zijn, vooral als ik op reportage mag. Afgelopen vrijdag was heel Nederland gehuld in mist en kou, behalve de plek waar ik naar toe ging. Op wonderbaarlijke wijze was het heel erg zonnig met een strakblauwe lucht in Anna Paulowna. Hier had ik een afspraak met Robert Kruijff van Stichting Leeuw om een reportage te schrijven over deze geweldige stichting. De reportage lees je op Writing Berries: Stichting Leeuw: van opvang tot vrijlating en alles wat er tussenzit. Het meest bijzondere was dat ik voor mijn foto's zo dichtbij mocht kijken. Puur genieten... en dat noemen ze dan werk :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown