Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 04, 2015

Goedgemutste Smoothies

Hehe, het is zover: de Goedgemutste Smoothies van Innocent komen vanaf deze week in de schappen bij Albert Heijn, Kiosk, Esso en meer winkels waar ze de kleine sapjes verkopen. Dit jaar heb ik niet alleen anderen erover doorgezaagd dat deze actie zo gaaf is, maar heb ik ook actief meegebreid, samen met Ploon. Alleen die was net iets actiever dan ik, want zij breide maar liefst 200 verschillende mutsjes bij elkaar! Ik heb dankzij deze actie eindelijk leren breien, en maakte er 19. Van iedere verkochte smoothie gaat er 20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. Wie weet koop je er wel eentje met een mutsje van mij of Ploon!



O en als je je afvraagt wat je met die mutsjes moet doen, dan raad ik je aan mijn blog op Writing Berries te lezen van 5 januari, want ik heb wel een paar leuke tips voor je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown