Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 16, 2006

sporten 2

Sporten ~ 2

Zo! Dat was lekker gisteren. Hoewel ik nu wel last begin te krijgen van mijn armen en bovenbenen, heb ik gisteren heerlijk gezweet! Ik heb Bodyform gedaan een BBB-aerobics workout. Dus echt knallen met gewichten en squats. Heerlijk. En ik kende alle figuren en houdingen nog enzo, dus het viel mij absoluut niet tegen. Lichamelijk dan.

En ik ben erg trots op mezelf - en papa was het ook - dat ik ben gegaan. Ik heb het namelijk heel erg gemist, maar emotioneel was het niet makkelijk...

Wat wel weer heel erg leuk is, is dat ik mijn oude aerobicslerares van de REMU - waar ik sportte met mama - tegenkwam, want zij sport daar ook - als klant, niet als lerares. En zo kom je altijd wel weer iets vertrouwds tegen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown