Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 17, 2006

meterboer

Keevie & Ik

De Meterboer


Zoals je wellicht hebt gemerkt, bestaat mijn blog steeds meer uit 'en andere verhalen'. Dat wil niet zeggen dat Keevie er niet meer is hoor, integendeel. Alleen... op dit moment zijn Keev en ik geen dynamisch duo. En dat zijn we al een week niet, aangezien mijn snelheidsmeter kaduuk is en deze momenteel wordt gemaakt.

Door iemand die dit graag op zijn elfendertigst doet... en dus staat Keev meterloos bij de garage en ik rij ik rond in de auto van mijn vader. Gelukkig maar, anders had ik niet geweten hoe ik bij alle afspraken die ik op dit moment heb zou moeten komen, maar dan nog...

Het enige wat tussen de hereniging van Keev en mij en lekker rondtouren in staat is de meterboer. Ik heb geen idee hoe ik deze waarschijnlijk zeer drukke, hardwerkende man anders zou moeten noemen. Hij repareert namelijk meters, en het is een boer. Nee, geen agrariër, maar iemand die niet graag spoed orders verwerkt.

Helaas.

Hopelijk kan ik mijn ouwe, vertrouwde Keevje volgende week donderdag weer ophalen, want de meterboer denkt toch wel dat hij woensdag de meter klaar heeft. Tja, dat mag ook wel, als we twee weken verder zijn. Toch?

Afijn. Als dit dan weer achter de rug is, dan gaan we weer over op het volgende project: een roestvrije Keev, in een andere kleur.

I'll keep you posted!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown