Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 08, 2006

soulblues-update

SoulBlues ~ boekenballetje

Vandaag was er een feestje in het hoofdkantoor van Bruna. Een klein bescheiden feestje met zo'n 100 mensen, die verlekkerd langs tafels liepen waarop onze boeken waren uitgestald. Jawel, we hadden een klein boekenballetje. En het was wel erg gaaf om alle titels bij elkaar te zien. In totaal zijn er via de Gopher en Bruna actie 180 titels uitgegeven. En dat is een applausje waard.

Wat ik persoonlijk erg leuk vond is dat ik de vormgever van mijn boek heb gesproken. De reden van deze cover? Hij was met het doorbladeren meerdere malen het woord saxofoon tegengekomen en eigenlijk dacht hij bij Soul en Blues ook aan saxofonen - en gitaren, maar toch meer aan saxofoon. Ik vertelde hem dat ik zo ontzettend blij ben met mijn ontwerp. Ook omdat ik dus zelf saxofoon speel!

Na wat toespraken en anekdotes, een bitterbal en een drankje was het alweer tijd om naar huis te gaan. Maar het was wel een heel leuk feestje. En de badge met mijn naam, titel van het boek en de cover ervan zal zeker een ere plaatsje krijgen. Je krijgt niet iedere dag je eigen roman opgespeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown