Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 24, 2006

regenboogweek

Regenboogweek

Deze week was het regenboogweek. Het begon dinsdag in de file naar Lisse dat ik met Claudia een dubbele regenboog zag staan aan de grijze hemel vol regendruppels. Prachtig hoe de kleuren over de weg in een grote boog uitspreidde...

Nadat deze was verdwenen en we in een donkere druillucht verder reden, brak opnieuw de zon door en werd onze toch wederom begeleid door een prachtige, dikke regenboog.

Op de terugweg naar Utrecht was het droog en scheen de zon, maar ja... het moet wel regenen om de kleuren te kunnen zien. Naar Almere werd ik op mijn wenken bediend... druilregen, zonnetje erbij en bam... een prachtige boog over de weg. Ik dacht nog, het is regenbogendag. Niet wetende wat de rest van de week zou brengen.

Want woensdag weer op weg naar een klant werd onze route meerdere malen begeleid door een regenboog en zo ook weer op weg naar huis. En gisteren stond er ook een dunnetje aan de hemel.

Drie dagen regenbogen op een rij... en hoewel iedereen ze ziet, blijf ik er bij dat ze alleen voor mij zijn. Een groetje van iemand, speciaal voor mij. Helaas regent het niet vandaag, dus ik moet het nu zonder boog doen. Maar wat niet is kan nog komen... Ik vind het in ieder geval een regenbogenweek! En na drie dagen heb ik er nog steeds geen genoeg van. Prachtig!


Dubbele regenboog vlakbij Almere Haven, 09 november 2006


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown