Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 13, 2006

Soulblues - update 2

SoulBlues ~ update 2

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, b, c, d... even een rondje rennen om het gebouw en dan... pfffffffffffffffff.

Krijg ik net een berichtje op mijn andere update dat ik al te vinden ben op bol.com, maar er staat nog bij 'niet leverbaar'... kijk maar:



Dus ik denk, eventjes naar de uitgever op www.gopher.nl en wat staat daar? Juist, mijn boek. De mijne, met cover en natuurlijk wat het gaat kosten (€ 17,50) plus het ISBN-nummer...

Ooooookay... het gaat nu echt gebeuren. Bovendien is het boek (bijna overal) leverbaar!

I'll keep you posted!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown