Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, oktober 28, 2006

Super Rare

Super Rare - Marvel Zombie

Vandaag was de pre-release van SuperNova. Een nieuwe Marvelset van Heroclix. Dus iedereen was supernieuwsgierig naar de nieuwe figuurtjes en we waren dan ook allemaal net zo nerveus als op Sinterklaasavond bij het openen van onze pakjes. Ik had drie hele goede doosjes. Van te voren weet je niet wat er in zit, maar ik had vijf veterans, twee Uniques, en...

Ik opende mijn laatste doosje en zei geheel onschuldig: 'Kijk nou uit! Ik heb een LE!' Ik herkende het schild van Cap America, maar Henk herkende de echte intentie: het was een Marvel Zombie!!!

Jawel, een Marvel Zombie genaamd Colonel America. En weet je wat zo cool is? Hij is ook te gebruiken bij Horrorclix! Want er zat een kaartje bij voor dat spel. Super heh! Had ik zomaar een super rare, Marvel Zombie! Daarna wilde iedereen hem wel zien en met mij ruilen, maar daar komt voorlopig niets van in... als ik hem ruil, dan echt wel met mijn broer!



This is Colonel America, a Marvel Zombie LE as found in my booster of Supernova during the prerelease this morning. He is also Horrorclix compatible! He has a very fun power: Star Spangled Slaughter! Needless to say the boys in the club were very yealous! But Colonel America is not for trade or for sale! He's definitaly for keeps!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown