Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, oktober 24, 2006

vervolg

Het vervolg

Gek idee eigenlijk. Nu mijn eerste boek in de winkel ligt, mag ik eigenlijk pas van mijzelf aan het tweede deel beginnen. Ideetjes genoeg, daar ligt het niet aan, maar hoe krijg ik het weer op papier? Niet dat ik het niet op papier zou kunnen krijgen, maar ach... je weet wel. Het is weer een schone lei. Het bord is leeg, de tekening nog niet ingekleurd en ik mag weer foto's maken met woorden en zo het schilderij verder vorm geven totdat... het tweede verhaal klaar is.

Gek idee toch? Dat ik weer opnieuw mag beginnen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown