Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 20, 2006

Soulblues

SoulBlues ~ Update

Morgen is het dan zover! De boekpresentatie bij Bruna Overvecht. Ik vind het reuzespannend. En terecht, want er is een droom van mij uitgekomen. Eentje waarover ik al vanaf het moment dat ik kon schrijven ik al dagdroom: mijn eigen boek in een boekenwinkel op de plank! Gaaf...

Wat ook gaaf is, is de aankondiging van de presentatie op de website van Bruna Overvecht:

In het kader van de actie "Geef je eigen boek uit met Bruna" hebben wij weer een juweeltje in de winkel liggen.


Bloos... als ik me morgen net zo voel als bij mijn VWO diplomauitreiking... dan word ik qua kleur weer echt een blueberry...


PS: sinds vandaag is Dance SoulBlues ook te bestellen via www.bruna.nl. ISBN: 905179410X.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown