Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 03, 2006

Zo'n week

Zo'n week

Het was weer echt zo'n week, weet je wel. Zo'n week waarbij je heel erg veel te doen hebt, maar moet wachten op anderen voordat je het kunt doen. Zo'n week waarin je met geen tien paarden te motiveren bent. Zo'n week waarbij je collegaatje ook nergens zin in heeft, waardoor je samen zoiets hebt van... wat doen we hier eigenlijk? Zo'n week... nou ja, zo'n week dus.

Gelukkig ben ik morgen vrij, want het nieuwste nummer is naar de drukker. En ook gelukkig: vandaag heb ik heel veel gedaan. Tja, het nummer is weg, dus dan heb ik altijd pas weer zin om aan het nieuwe (althans, het volgende heb ik al geschreven, ben nu met het oktobernummer bezig) te gaan schrijven. Dus heb ik toch nog een heleboel gedaan.

Heh, heeft deze week toch nog een positieve afsluiter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown