Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, augustus 25, 2006

chatten

Boten Anna

Ja, de hitlijst wordt weer geteisterd door een vreemde taal. Ik heb het over het liedje Boten Anna van de Deense Basshunter. Natuurlijk is een hit in een vreemde taal altijd spannend, ik bedoel, we verstaan immers niet waar de jongeman het over heeft. Daarom was het Roemeense trio vorig jaar ook zo populair.

Maar Boten Anna heeft iets... normaal haal je wel iets uit Scandinavisch wat je bekend voorkomt. En waar heeft hij het toch over? De Nederlandstalige covers vliegen je ook al om de oren... Letterlijk over Boten... maar ik was toch iets te nieuwsgierig naar de vertaling van dit vrolijke deuntje.

En ja hoor: op Internet is natuurlijk de vertaling te vinden, mét Clip van Basshunters Boten Anna. En dan kom je er ineens achter dat hij zingt over een Bot - dus geen Boot - die ervoor zorgt dat de chatrooms schoon blijven... jaja... en dat is nu dus een heuse tophit aan het worden!

We zingen niet over de liefde, maar over Anna, de Internet Bot!

Weer een muziek mysterie opgelost...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown