Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, augustus 27, 2006

ouwe liefde

Ouwe liefde roest niet

Gisteren met mijn oom, neefje en Ploontje (niet papa die was naar een "bluesfestival" in Culemborg) naar FC Utrecht - Sparta geweest. Voor Ploontje de eerste keer sinds jaren dat ze weer in het stadion was, en natuurlijk was ze meteen verkocht! Het was ook super gezellig. De wedstrijd was erg leuk, helaas werd het 2-2, maar ach... we hebben een mooie pot gezien en daar gaat het ook wel om.


Koekie, Berry & Ploontje in de rust,
alle reden tot lachen, het was niet alleen
supergezellig, wé stonden ook
met 2-1 voor!

Daarnaast was het voor mij weer eens een wedstrijd onder het mom 'Ouwe liefde...', want het Sparta doel werd door niemand minder bezet dan René Ponk.

Na een superleuk onthaal door de supporters van de FC begon hij aan zijn training. Later werd er nog gezongen (na de 2-1 en wat hulp met een geblesseerde Utrecht speler) van 'Ponkie is een Utrecht-fan!'. Ook na afloop kwam hij nog even zwaaien naar de Utrecht-supporters... En tja... aangezien ik mijn camera meehad, heb ik ook wat in de verte plaatjes gemaakt van Reneetje...

Ach ja... ouwe liefde roest niet...


Ponk heeft zojuist handjes geschud met
het elftal van FC Utrecht
Je ziet hem uiterst links in het geel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown