Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 21, 2006

verbouwing

Onweer

Gisteren tijdens het grote onweer in de middag hebben Papa, Henk en ik de achterkamer aanzienlijk verbouwd. Met het onweer en de lichtflitsen als achtergronddecor hebben we heel wat werk verricht. En binnen veroorzaakten we ook nog wel wat onweer: met het verschuiven van de eikenhouten bar en het versjouwen van de eikenhouten naar boven. De lichtflitsen werden door onze zeer oude wijncollectie begeleid... papa heeft deze flessen overigens door de gootsteen gespoeld, wat de geur van een illegale stokerij opleverde, vooral omdat de wijn nogal geoxideerd was... Later ben ik met Ploon wel vijf boodschappentassen vol met lege flessen in de glasbak gaan gooien, ofwel, nog meer donder en bliksem.

Al met al zijn we een heel end opgeschoten achter... ja... nog even anderhalve week aanpoten en de achterkamer is helemaal super en klaar om mijn verjaardag te vieren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown