Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 23, 2006

begroeting

Begroeting

Het is steeds leuker dat kleine Henk zo beweeglijk en snel is. O, je moet er wel hard achteraan rennen soms, als hij in eens Bassies etens- of waterbak in het oog heeft, maar voor de rest...

Zo kwam ik gisteren thuis van mijn werk en Broer Henk en Baby Henk aten bij mij - het is weer dinsdag en de vakanties zijn voorbij. Bassie stond luid blaffend in de gang, zoals gewoonlijk, dus lekker knuffelen en even in mijn vingers laten bijten en wat al niet meer...

Maar het blaffen werd gevolgd door een ander geluid. Zo'n geluid van neerklappende eendenvoetjes, maar dan van de handjes van Baby Henk, die heel hard met een big smile de gang in kwam kruipen en zich aan mijn broekspijpen optrok om opgetild te worden.

Dus allebei mijn baby's kwamen vrolijk naar de gang. Dat was nog eens een leuke dubbele begroeting!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown