Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, augustus 15, 2006

SoulBlues

Het is zover... over een paar weken ligt het dan echt in de winkel: mijn roman.
Sommigen van jullie lezers hebben mij er al meer over door horen zagen. Dat boek waar ik al jaren meebezig was, wat ik maar niet uitgegeven kon krijgen. Dat ik uitgeverijtjes ging pesten enzo. Maar nu... althans over een paar weken... is het dan echt gelukt!

Meer details volgen, maar ik wilde nu wel mijn merkwaardige HYPERdePIEP gedrag uitleggen. Een aangezien ik mijn knie heb verdraaid en mijn rug zeer doet komt er van rondspringen in het huis ook helemaal niets... dan maar gewoon eens vertellen wat er gaande is, nietwaar.

Okay, één tipje, het gaat dus Dance, SoulBlues heten. En afgelopen zaterdag ben ik nieuwe foto's laten maken voor de achterflap en in ieder geval website...


2 opmerkingen:

  1. he dag berrie! bedankt dat je nog eens op m'n site kwam kijken.
    ik lees dat je grote droom is uitgekomen en dat je een boek uitgeeft! fantastisch he! welk genre is het en wordt het ook in belgie uitgegeven?
    veel liefs en succes ermee!ik bewaar al je postings op mijn blog voor als je echt stinkend beroemd wordt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,

    Graag gedaan! En ja, bewaar alles maar, want je weet maar nooit.

    Wat de verkrijgbaarheid van het boek zal zijn in Belgie, het zal in ieder geval ook via Internet verkrijgbaar zijn. Maar dat zet ik allemaal nog wel op mijn blog!

    Liefs, Berry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown