Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, november 17, 2004

Ssst...

Zachtjes...

Volgens mama het mooiste Sinterklaasliedje ooit...

Zachtjes Gaan De Paardevoetjes

Zachtjes gaan de paardenvoetjes
Trippel trappel trippel trap
't Is het paard van Sinterklaasje
Stippe stappe stippe stap
En ik droom van Sinterklaas
En zijn zwarte Pieterbaas
En ik droom van Sinterklaas
En zijn zwarte Pieterbaas

Paardje kan de weg wel vinden
Trippel trappel trippel trap
In het held're maneschijntje
Stippe stappe stippe stap
Paardje is nog lang niet moe
Maar hij moet naar bedje toe
Paardje is nog lang niet moe
Maar hij moet naar bedje toe

Zachtjes gaan de paardenvoetjes
Trippel trappel trippel trap
't Is het paard van Sinterklaasje
Stippe stappe stippe stap
En ik droom van Sinterklaas
En zijn zwarte Pieterbaas
En ik droom van Sinterklaas
En zijn zwarte Pieterbaas

En daar ben ik het mee eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown